Efterårs salg slutter om

Gratis Levering

Leveringsservice

Alle vores ordrer leveres via Royal Mail Next Day Delivery (kl. 13). Bemærk, at ordrer uden for Storbritannien kan medføre et ekstra leveringsgebyr. Alle vores pakker kræver en underskrift på leveringsadressen og er fuldt forsikret indtil det tidspunkt, hvor leveringen er underskrevet. Hvis din vare ikke er underskrevet, returneres den til dit lokale sorteringskontor, hvor du kan hente den hvis du medbringer identifikation.

Hvornår får jeg min vare?

Som en bestillingsvirksomhed er de fleste af vores produkter underlagt en produktionstid. Produktionstiden er normalt mellem 2-3 arbejdsuger og 3-4 arbejdsuger, hvis din vare er skræddersyet. Ved kun at producere ordrer, når de er påkrævet kan vi tilbyde dig favorable besparelser.

Når dit design er færdig og klar til afsendelse, sender vi dig en Royal Mail-sporingskode ved afsendelse, som du kan bruge til at spore her via Royal Mail https://www.royalmail.com/track-your-item

Bemærk, at Royal Mail muligvis ikke leverer på en lørdag, hvis en ordre er afsendt en fredag. I dette tilfælde er leveringer normalt en mandag. For mere information kan du læse om deres service her:

http://www.royalmail.com/business/services/sending/parcels-uk/next-day-delivery

Kan jeg få min ordre hurtigere?

Hvis du har brug for en hurtigere levering, kan du enten tjekke vores udsalgsprodukter, som kan leveres inden for 3-4 arbejdsdage, eller du kan anmode om en haste-ordre ved at kontakte os via e-mail på [email protected] eller ringe til os.

Hvor er min ordre?

Du kan finde ud af mere om status på din ordre, hvis du kontakter os ca. 2 uger efter at din ordre blev afgivet (3 uger, hvis din ordre er skræddersyet). Hvis du klikker på den sporingskode vi har sendt dig, kan du spore statussen på din ordre. Hvis ikke, kan du sende os en e-mail på [email protected] så giver vi dig gerne en opdatering.

Hvad hvis jeg vil levere til en anden adresse?

Hvis du vil have, at din leveringsadresse er en anden end din faktureringsadresse, har vi brug for følgende yderligere dokumenter:

  • En kopi af kortholderens foto-ID. Et pas eller kørekort anbefales.

  • En kopi af en nylig forbrugsregning eller kontoudtog, der skal dateres fra de sidste 3 måneder, for at vi kan verificere kortets faktureringsadresse.

  • En skriftlig tilladelse, der giver os tilladelse til at levere til en alternativ adresse. Dette skal printes og underskrives i hånden af kortholderen. Vi kan e-maile dig det format, som du kan bruge til at printe og underskrive.

Leverer du til Kanaløerne?

Ja, det gør vi. Kunder fra Kanaløerne er berettigede til skattefri køb, men ordrer skal afgives pr. telefon. Kontakt vores salgsrådgivere på +45 78 74 63 44 +45 78 74 63 44.

Får jeg en momsrefusionsformular?

Moms gælder for alle ordrer placeret på dette websted. Alle produkter, der vises online, er inkl. moms. VAT Retail Export Scheme tillader, at momsbeløbet refunderes til kunder, når de køber varer i EU og derefter eksporterer dem uden for EU. Bestillinger fra Diamonds Factory er imidlertid ikke en del af til VAT Retail Export Schemet, da vi er et internet-baseret postordre-selskab.

Er jeg berettiget til momsfri køb?

Moms opkræves for alle forsendelser inden for EU. Hvis du befinder dig uden for EU eller lande, der er fritaget for moms, skal du blot kontakte vores kundeserviceteam på +45 78 74 63 44 +45 78 74 63 44 så hjælper de dig med at foretage dit køb via telefon.

@diamondsfactoryworld