Gratis Levering
Leveringstjeneste
Alle vores ordrer sendes via en betroet kurertjeneste. Leveringen finder sted inden for 2-3 arbejdsdage, hvor pakken kan modtages mod underskrift på den angivne leveringsadresse. Pakken er fuldt forsikret indtil underskriftstidspunktet. Bemærk venligst, at leverancer uden for EU kan medføre yderligere importgebyrer.
Hvornår vil jeg modtage min vare?
Den generelle leveringstid afhænger af dit valg, og hvor lang tid det tager vores smykkemagere og guldsmede at skabe dine specialfremstillede smykker. Varigheden kan afvige fra de generelle retningslinjer.
-
Personaliserede smykker
Leveringstiden for kundespecifikke smykker er 2 - 4 uger.
-
Lavet efter mål
For smykker, der er fremstillet efter særlige mål, er leveringstiden mellem 3 og 5 uger. Denne tidsramme kan dog variere og afhænger af smykkets kompleksitet og design.
-
Varer klar til forsendelse
Vores sortiment af forsendelsesklare smykker leveres normalt inden for 4 dage.
-
Har du brug for din forsendelse hurtigere?
Hvis du har brug for din ordre hurtigst muligt, bedes du sende en e-mail til [email protected] eller kontakte os på livechatten.
Når dit produkt er blevet lavet og klar til afsendelse, sender vi dig en e-mail med et sporingslink, hvor du kan følge med i, hvordan din pakke skrider frem.
Kan jeg få min ordre hurtigere?
Hvis du har brug for en hurtigere levering, kan du enten tjekke vores udsalgsprodukter, som kan leveres inden for 3-4 arbejdsdage, eller du kan anmode om en haste-ordre ved at kontakte os via e-mail på [email protected] eller ringe til os.
Hvad hvis jeg vil levere til en anden adresse?
Hvis du vil have, at din leveringsadresse er en anden end din faktureringsadresse, har vi brug for følgende yderligere dokumenter:
En kopi af kortholderens foto-ID. Et pas eller kørekort anbefales.
En kopi af en nylig forbrugsregning eller kontoudtog, der skal dateres fra de sidste 3 måneder, for at vi kan verificere kortets faktureringsadresse.
En skriftlig tilladelse, der giver os tilladelse til at levere til en alternativ adresse. Dette skal printes og underskrives i hånden af kortholderen. Vi kan e-maile dig det format, som du kan bruge til at printe og underskrive.
Leverer du til Kanaløerne?
Ja, det gør vi. Kunder fra Kanaløerne er berettigede til skattefri køb, men ordrer skal afgives pr. telefon. Kontakt vores salgsrådgivere på +45 78 74 63 44 +45 78 74 63 44.
Får jeg en momsrefusionsformular?
Moms gælder for alle ordrer placeret på dette websted. Alle produkter, der vises online, er inkl. moms. VAT Retail Export Scheme tillader, at momsbeløbet refunderes til kunder, når de køber varer i EU og derefter eksporterer dem uden for EU. Bestillinger fra Diamonds Factory er imidlertid ikke en del af til VAT Retail Export Schemet, da vi er et internet-baseret postordre-selskab.
Er jeg berettiget til momsfri køb?
Moms opkræves for alle forsendelser inden for EU. Hvis du befinder dig uden for EU eller lande, der er fritaget for moms, skal du blot kontakte vores kundeserviceteam på +45 78 74 63 44 +45 78 74 63 44 så hjælper de dig med at foretage dit køb via telefon.
Spor din ordre
For at spore din ordre klik her.